Vanliga frågor & svar

Nedan finns svar på några frekvent ställda frågor. 

FAQ

  • Hur sker leveransen av mitt frukostpaket?

    Om du bor i hus/villa så sker leveransen till din brevlåda.
    Bor du i lägenhet levereras paketet utanför dörren, alternativt till brevlådorna på entréplan om ditt lägenhetshus har en sådan lösning.
    Ditt frukostpaket från Morgonexpressen levereras av distributionsbolaget Early Bird. 

  • När levereras mitt frukostpaket?

    Leveransen sker på natten / tidig morgon, senast klockan 08:00. 

  • Kan jag ändra / avbryta min beställning?

    Om du råkat göra en beställning som du vill ändra eller avbryta, går det bra förutsatt att du meddelar oss senast klockan 12 två dagar innan leveransdagen. Det betyder alltså att om du beställt en frukost till lördag, kan du ändra eller avbryta den fram till torsdag klockan 12. 
    Kontakta vår kundservice via formuläret på denna länk, eller mejla kundservice@morgonexpressen.se

  • Har ni glutenfria alternativ?
    I dagsläget har vi inga glutenfria alternativ, men det är något som vi undersöker. Vi vet att det är många som skulle uppskatta detta.
  • Kan jag ge bort en frukost från Morgonexpressen som en present eller gåva?

    Vad kul att du vill ge bort en frukost från Morgonexpressen!
    Det går förstås jättebra.
    Du börjar med att lägga de artiklar du vill ge bort i varukorgen, sedan när du ska betala måste du ändra adress och leveransmottagare i Klarnas leveransruta. Se bilden nedan.

  • Jag har frågor om min leverans

    Har du några frågor om din leverans, eller något problem med ett frukostpaket, tveka inte att höra av dig till vår kundsupport via mejl: kundservice@morgonexpressen.se

Logga in