Vanliga frågor & svar
Nedan finns svar på några frekvent ställda frågor.
FAQ
Om du bor i hus/villa så sker leveransen till din brevlåda.
Bor du i lägenhet levereras paketet utanför dörren, alternativt till brevlådorna på entréplan om ditt lägenhetshus har en sådan lösning.
Ditt frukostpaket från Morgonexpressen levereras av distributionsbolaget Early Bird.
Leveransen sker på natten / tidig morgon, senast klockan 08:00.
Om du råkat göra en beställning som du vill ändra eller avbryta, går det bra förutsatt att du meddelar oss senast klockan 12 två dagar innan leveransdagen. Det betyder alltså att om du beställt en frukost till lördag, kan du ändra eller avbryta den fram till torsdag klockan 12.
Kontakta vår kundservice via formuläret på denna länk, eller mejla kundservice@morgonexpressen.se
Vad kul att du vill ge bort en frukost från Morgonexpressen!
Det går förstås jättebra.
Du börjar med att lägga de artiklar du vill ge bort i varukorgen, därefter väljer du 'Gåva' i kassan. Du får då möjlighet att skriva en SMS-hälsning till mottagaren, och instruktioner om hur du fyller i mottagarens leveransadress.
Har du några frågor om din leverans, eller något problem med ett frukostpaket, tveka inte att höra av dig till vår kundsupport via mejl: kundservice@morgonexpressen.se