Vanliga frågor och svar
Hur vet jag att min order är bekräftad?
En orderbekräftelse skickas till dig på den mejladress du skrev in vid beställning. Dubbelkolla gärna att den inte hamnat i din skräppost. Om du fortfarande inte har fått någon orderbekräftelse, rekommenderar vi att du loggar in på Klarna-appen eller deras hemsida för att säkerställa att köpet har registrerats. Skulle du inte hitta någon information där, är du varmt välkommen att kontakta vår kundservice via formuläret eller mejla kundservice@morgonexpressen.se
Behöver jag ange min portkod?
Nej, det behöver du inte!
Vår distributionspartner Early Bird samarbetar med Sveriges tidningsbud som har tillgång till portkoder och nycklar för att leverera ditt frukostpaket.
Kan jag lägga till eller byta produkter?
Vi kan inte komplettera i en redan lagd order. Önskar du lägga till fler varor behöver du lägga en ny order med de varor du önskar.
Kan jag ändra eller avbryta min order?
Om du vill ändra eller avbryta en beställning, går det bra om du meddelar oss senast kl. 12:00 två arbetsdagar innan leveransdagen. Vänligen kontakta vår kundservice via formuläret eller mejla kundservice@morgonexpressen.se
Jag kan inte lägga en beställning?
Om du har problem med att lägga en beställning kan det bero på en tillfällig bugg.
Vi rekommenderar att du testar igen om en stund, alternativt kan du prova att göra din beställning från en annan enhet eller webbläsare.
En orderbekräftelse skickas till dig på den mejladress du skrev in vid beställning. Dubbelkolla gärna att den inte hamnat i din skräppost. Om du fortfarande inte har fått någon orderbekräftelse, rekommenderar vi att du loggar in på Klarna-appen eller deras hemsida för att säkerställa att köpet har registrerats. Skulle du inte hitta någon information där, är du varmt välkommen att kontakta vår kundservice via formuläret eller mejla kundservice@morgonexpressen.se
Behöver jag ange min portkod?
Nej, det behöver du inte!
Vår distributionspartner Early Bird samarbetar med Sveriges tidningsbud som har tillgång till portkoder och nycklar för att leverera ditt frukostpaket.
Kan jag lägga till eller byta produkter?
Vi kan inte komplettera i en redan lagd order. Önskar du lägga till fler varor behöver du lägga en ny order med de varor du önskar.
Kan jag ändra eller avbryta min order?
Om du vill ändra eller avbryta en beställning, går det bra om du meddelar oss senast kl. 12:00 två arbetsdagar innan leveransdagen. Vänligen kontakta vår kundservice via formuläret eller mejla kundservice@morgonexpressen.se
Jag kan inte lägga en beställning?
Om du har problem med att lägga en beställning kan det bero på en tillfällig bugg.
Vi rekommenderar att du testar igen om en stund, alternativt kan du prova att göra din beställning från en annan enhet eller webbläsare.
Vilka betalningsalternativ har ni?
Våra betalningsalternativ hanteras av Klarna. De betalningsalternativ som är möjliga kan variera från person till person beroende på Klarnas kriterier och du kan kontakta dem om du har frågor.
Kan jag ändra betalsätt på min order?
När din beställning är lagd så kan vi inte ändra betalsättet manuellt. Kontakta kundtjänst via formuläret eller mejla kundservice@morgonexpressen.se om du önskar att avbryta din beställning, senast kl. 12:00 två arbetsdagar innan leveransdagen. Efter det kan du lägga din beställning på nytt, med önskat betalsätt.
Hur lång tid tar min återbetalning?
Det brukar normalt ta 2–5 arbetsdagar innan pengarna syns på ditt konto, beroende på betalningsmetod och bank. Om du vill ha mer information kan du logga in i Klarna-appen eller på deras hemsida, för att se detaljer om just din återbetalning.
Våra betalningsalternativ hanteras av Klarna. De betalningsalternativ som är möjliga kan variera från person till person beroende på Klarnas kriterier och du kan kontakta dem om du har frågor.
Kan jag ändra betalsätt på min order?
När din beställning är lagd så kan vi inte ändra betalsättet manuellt. Kontakta kundtjänst via formuläret eller mejla kundservice@morgonexpressen.se om du önskar att avbryta din beställning, senast kl. 12:00 två arbetsdagar innan leveransdagen. Efter det kan du lägga din beställning på nytt, med önskat betalsätt.
Hur lång tid tar min återbetalning?
Det brukar normalt ta 2–5 arbetsdagar innan pengarna syns på ditt konto, beroende på betalningsmetod och bank. Om du vill ha mer information kan du logga in i Klarna-appen eller på deras hemsida, för att se detaljer om just din återbetalning.
Vilka områden levererar ni till?
Just nu levererar vi färska frukostpaket till tätorter i södra Sverige, från Skåne upp till Dalarna. Vill du veta om vi levererar till din adress? Skriv in ditt postnummer och adress i kassan, om val av leveransdatum visas - kan vi leverera frukost hem till dig!
När levereras mitt paket?
Leveransen sker på natten av vår distributionspartner Early Bird, och levereras senast klockan 08:00 på morgonen.
Om du vill spåra ditt frukostpaket kan du klicka på följande länk och fylla i ditt kollinummer: Spåra paket
Hur sker leveransen av mitt paket?
Om du bor i en villa eller ett hus levereras frukostpaketet direkt till din brevlåda.
För dig som bor i lägenhet lämnas paketet utanför din dörr, alternativt till brevlådorna på entréplan.
Hur kommer ni in i min port?
Vår distributionspartner Early Bird samarbetar med Sveriges tidningsbud som har tillgång till portkoder och nycklar för att leverera ditt frukostpaket.
Får jag ett meddelande vid leveransen?
Vi skickar ett sms kvällen innan leveransen. Om du vill kontrollera statusen på leveransen, kan du logga in på ditt konto på våran hemsida morgonexpressen.se. Under rubriken "Beställningar" kan du se om ditt frukostpaket har ändrat orderstatus till "Levererad".
Jag kan inte hitta mitt paket?
Bor du i en villa eller ett hus se om frukostpaketet ligger i närheten av din brevlåda. Om du bor i en lägenhet se om den kan ha levererats utanför en annan dörr eller på en annan våning. Kolla vid behov i huvudentrén eller i din brevlåda. Om du upptäcker att det har levererats felaktigt eller om du fortfarande inte kan hitta den, vänligen kontakta vår kundservice via formuläret eller mejla kundservice@morgonexpressen.se
Just nu levererar vi färska frukostpaket till tätorter i södra Sverige, från Skåne upp till Dalarna. Vill du veta om vi levererar till din adress? Skriv in ditt postnummer och adress i kassan, om val av leveransdatum visas - kan vi leverera frukost hem till dig!
När levereras mitt paket?
Leveransen sker på natten av vår distributionspartner Early Bird, och levereras senast klockan 08:00 på morgonen.
Om du vill spåra ditt frukostpaket kan du klicka på följande länk och fylla i ditt kollinummer: Spåra paket
Hur sker leveransen av mitt paket?
Om du bor i en villa eller ett hus levereras frukostpaketet direkt till din brevlåda.
För dig som bor i lägenhet lämnas paketet utanför din dörr, alternativt till brevlådorna på entréplan.
Hur kommer ni in i min port?
Vår distributionspartner Early Bird samarbetar med Sveriges tidningsbud som har tillgång till portkoder och nycklar för att leverera ditt frukostpaket.
Får jag ett meddelande vid leveransen?
Vi skickar ett sms kvällen innan leveransen. Om du vill kontrollera statusen på leveransen, kan du logga in på ditt konto på våran hemsida morgonexpressen.se. Under rubriken "Beställningar" kan du se om ditt frukostpaket har ändrat orderstatus till "Levererad".
Jag kan inte hitta mitt paket?
Bor du i en villa eller ett hus se om frukostpaketet ligger i närheten av din brevlåda. Om du bor i en lägenhet se om den kan ha levererats utanför en annan dörr eller på en annan våning. Kolla vid behov i huvudentrén eller i din brevlåda. Om du upptäcker att det har levererats felaktigt eller om du fortfarande inte kan hitta den, vänligen kontakta vår kundservice via formuläret eller mejla kundservice@morgonexpressen.se
När bakas brödet inför leveransen?
Brödet bakas och packas kvällen innan leveransen. Alla produkter är noggrant utvalda och kommer från Gateaus hantverksbagerier.
Erbjuder ni glutenfria alternativ?
I dagsläget har vi inga glutenfria alternativ, men det är något vi arbetar på att kunna erbjuda i framtiden.
Innehåller erat bröd spår av nötter?
Det är hantverksbageriet Gateau som bakar bröden, och därför kan vi inte med full säkerhet garantera att bröden inte bakats på samma yta som andra produkter som kan innehålla nötter.
Vart hittar jag innehållsförteckningen?
Du hittar innehållsförteckningen i produktbeskrivningen för varje produkt. För att snabbt se innehållsförteckningen för alla våra produkter, klicka på följande länk: Innehållsförteckning
Brödet bakas och packas kvällen innan leveransen. Alla produkter är noggrant utvalda och kommer från Gateaus hantverksbagerier.
Erbjuder ni glutenfria alternativ?
I dagsläget har vi inga glutenfria alternativ, men det är något vi arbetar på att kunna erbjuda i framtiden.
Innehåller erat bröd spår av nötter?
Det är hantverksbageriet Gateau som bakar bröden, och därför kan vi inte med full säkerhet garantera att bröden inte bakats på samma yta som andra produkter som kan innehålla nötter.
Vart hittar jag innehållsförteckningen?
Du hittar innehållsförteckningen i produktbeskrivningen för varje produkt. För att snabbt se innehållsförteckningen för alla våra produkter, klicka på följande länk: Innehållsförteckning
Hur ger jag bort ett frukostpaket?
Lägg till de artiklar du vill ge bort i varukorgen och markera beställningen som "Gåva" i kassan. Du får möjligheten att skriva en personlig SMS-hälsning till mottagaren, som skickas ut kvällen innan leveransen. I kassan får du även tydliga instruktioner för hur du ska fylla i mottagarens leveransadress via Klarna.
Kan jag ändra eller avbryta min gåva?
Om du vill ändra eller avbryta din frukostgåva, behöver du meddelar oss senast kl. 12:00 två arbetsdagar innan leveransdagen.Vänligen kontakta vår kundservice via formuläret eller mejla kundservice@morgonexpressen.se
Lägg till de artiklar du vill ge bort i varukorgen och markera beställningen som "Gåva" i kassan. Du får möjligheten att skriva en personlig SMS-hälsning till mottagaren, som skickas ut kvällen innan leveransen. I kassan får du även tydliga instruktioner för hur du ska fylla i mottagarens leveransadress via Klarna.
Kan jag ändra eller avbryta min gåva?
Om du vill ändra eller avbryta din frukostgåva, behöver du meddelar oss senast kl. 12:00 två arbetsdagar innan leveransdagen.Vänligen kontakta vår kundservice via formuläret eller mejla kundservice@morgonexpressen.se
Vilka områden levererar ni till?
Just nu är företagsbeställningar tillgängligt i Storstockholm.
Erbjuder ni catering?
Vi erbjuder färdiga mackor och smoothies, perfekt för möten, event eller större sammankomster. Observera att det minsta antalet är 20 personer, och vi behöver din beställning senast kl. 11:00 dagen innan leverans. Klicka på följande länk för att komma till vårt catering formulär: Cateringformulär
Hur fungerar eran prenumerationstjänst?
Få färskt bröd och/eller fikabröd levererat direkt till er arbetsplats med vår prenumerationstjänst. Observera att minsta beställningsvärde är 500 SEK, och beställningen behöver ske senast 11:00 dagen innan leverans. Klicka på följande länk för att komma till prenumeration formuläret: Prenumerationsformulär
Just nu är företagsbeställningar tillgängligt i Storstockholm.
Erbjuder ni catering?
Vi erbjuder färdiga mackor och smoothies, perfekt för möten, event eller större sammankomster. Observera att det minsta antalet är 20 personer, och vi behöver din beställning senast kl. 11:00 dagen innan leverans. Klicka på följande länk för att komma till vårt catering formulär: Cateringformulär
Hur fungerar eran prenumerationstjänst?
Få färskt bröd och/eller fikabröd levererat direkt till er arbetsplats med vår prenumerationstjänst. Observera att minsta beställningsvärde är 500 SEK, och beställningen behöver ske senast 11:00 dagen innan leverans. Klicka på följande länk för att komma till prenumeration formuläret: Prenumerationsformulär
Hur fungerar ett presentkortsköp?
När du köper ett presentkort får du det levererat som en personlig kod, som visas på "Din sida". Denna kod kan du ge bort till din vän genom att skicka ett personligt meddelande eller skriva ut ett presentkort. Koden anges sedan i kassan när personen gör sin beställning.
Hur betalar jag med ett presentkort?
I kassan hittar du texten "Fyll i värdekod" under det totala priset. Kopiera in din koden från presentkortet i det tomma fältet och tryck sedan på "Uppdatera" för att aktivera presentkortet.
Hur länge är mitt presentkort giltigt?
Våra presentkort har en giltighetstid på 12 månader från inköpsdatum.
När du köper ett presentkort får du det levererat som en personlig kod, som visas på "Din sida". Denna kod kan du ge bort till din vän genom att skicka ett personligt meddelande eller skriva ut ett presentkort. Koden anges sedan i kassan när personen gör sin beställning.
Hur betalar jag med ett presentkort?
I kassan hittar du texten "Fyll i värdekod" under det totala priset. Kopiera in din koden från presentkortet i det tomma fältet och tryck sedan på "Uppdatera" för att aktivera presentkortet.
Hur länge är mitt presentkort giltigt?
Våra presentkort har en giltighetstid på 12 månader från inköpsdatum.
Vart anger jag min rabattkod?
I kassan hittar du texten "Fyll i värdekod" under det totala priset. Kopiera in din rabattkod eller ditt erbjudande i det tomma fältet och tryck sedan på "Uppdatera" för att aktivera rabatten.
Hur ser jag att rabatten går igenom?
Det ser du på priset under dina produkter i din varukorg, vänligen dubbelkolla innan du godkänner din beställning så att din rabattkod har slagit igenom.
Min rabattkod fungerar inte?
Vi rekommenderar att kopierar rabattkoden som skickats till dig för att undvika stavfel. Dubbelkolla om koden innehåller bokstäver, siffror eller en kombination av båda. Om koden fortfarande inte fungerar, vänligen kontakta vår kundservice via formuläret eller mejla kundservice@morgonexpressen.se
I kassan hittar du texten "Fyll i värdekod" under det totala priset. Kopiera in din rabattkod eller ditt erbjudande i det tomma fältet och tryck sedan på "Uppdatera" för att aktivera rabatten.
Hur ser jag att rabatten går igenom?
Det ser du på priset under dina produkter i din varukorg, vänligen dubbelkolla innan du godkänner din beställning så att din rabattkod har slagit igenom.
Min rabattkod fungerar inte?
Vi rekommenderar att kopierar rabattkoden som skickats till dig för att undvika stavfel. Dubbelkolla om koden innehåller bokstäver, siffror eller en kombination av båda. Om koden fortfarande inte fungerar, vänligen kontakta vår kundservice via formuläret eller mejla kundservice@morgonexpressen.se
Fick du inte svar på din fråga? Kontakta oss!
Kundservice
kundservice@morgonexpressen.se
kundservice@morgonexpressen.se
Kundservice öppettider
Vardagar 09:00-17:00
Helgdagar Stängt
Betalfrågor Klarna
Telefon: 08-120 120 10
FAQ & Chatt: Länk till Klarna
Morgonexpressen - en del av Bonnier News
Bonnier News AB
Gjörwellsgatan 30
112 60 Stockholm
Bonnier News AB
Gjörwellsgatan 30
112 60 Stockholm
Vanliga frågor och svar
Hur vet jag att min order är bekräftad?
En orderbekräftelse skickas till dig på den mejladress du skrev in vid beställning. Dubbelkolla gärna att den inte hamnat i din skräppost. Om du fortfarande inte har fått någon orderbekräftelse, rekommenderar vi att du loggar in på Klarna-appen eller deras hemsida för att säkerställa att köpet har registrerats. Skulle du inte hitta någon information där, är du varmt välkommen att kontakta vår kundservice via formuläret eller mejla kundservice@morgonexpressen.se
Behöver jag ange min portkod?
Nej, det behöver du inte!
Vår distributionspartner Early Bird samarbetar med Sveriges tidningsbud som har tillgång till portkoder och nycklar för att leverera ditt frukostpaket.
Kan jag lägga till eller byta produkter?
Vi kan inte komplettera i en redan lagd order. Önskar du lägga till fler varor behöver du lägga en ny order med de varor du önskar.
Kan jag ändra eller avbryta min order?
Om du vill ändra eller avbryta en beställning, går det bra om du meddelar oss senast kl. 12:00 två arbetsdagar innan leveransdagen. Vänligen kontakta vår kundservice via formuläret eller mejla kundservice@morgonexpressen.se
Jag kan inte lägga en beställning?
Om du har problem med att lägga en beställning kan det bero på en tillfällig bugg.
Vi rekommenderar att du testar igen om en stund, alternativt kan du prova att göra din beställning från en annan enhet eller webbläsare.
En orderbekräftelse skickas till dig på den mejladress du skrev in vid beställning. Dubbelkolla gärna att den inte hamnat i din skräppost. Om du fortfarande inte har fått någon orderbekräftelse, rekommenderar vi att du loggar in på Klarna-appen eller deras hemsida för att säkerställa att köpet har registrerats. Skulle du inte hitta någon information där, är du varmt välkommen att kontakta vår kundservice via formuläret eller mejla kundservice@morgonexpressen.se
Behöver jag ange min portkod?
Nej, det behöver du inte!
Vår distributionspartner Early Bird samarbetar med Sveriges tidningsbud som har tillgång till portkoder och nycklar för att leverera ditt frukostpaket.
Kan jag lägga till eller byta produkter?
Vi kan inte komplettera i en redan lagd order. Önskar du lägga till fler varor behöver du lägga en ny order med de varor du önskar.
Kan jag ändra eller avbryta min order?
Om du vill ändra eller avbryta en beställning, går det bra om du meddelar oss senast kl. 12:00 två arbetsdagar innan leveransdagen. Vänligen kontakta vår kundservice via formuläret eller mejla kundservice@morgonexpressen.se
Jag kan inte lägga en beställning?
Om du har problem med att lägga en beställning kan det bero på en tillfällig bugg.
Vi rekommenderar att du testar igen om en stund, alternativt kan du prova att göra din beställning från en annan enhet eller webbläsare.
Vilka betalningsalternativ har ni?
Våra betalningsalternativ hanteras av Klarna. De betalningsalternativ som är möjliga kan variera från person till person beroende på Klarnas kriterier och du kan kontakta dem om du har frågor.
Kan jag ändra betalsätt på min order?
När din beställning är lagd så kan vi inte ändra betalsättet manuellt. Kontakta kundtjänst via formuläret eller mejla kundservice@morgonexpressen.se om du önskar att avbryta din beställning, senast kl. 12:00 två arbetsdagar innan leveransdagen. Efter det kan du lägga din beställning på nytt, med önskat betalsätt.
Hur lång tid tar min återbetalning?
Det brukar normalt ta 2–5 arbetsdagar innan pengarna syns på ditt konto, beroende på betalningsmetod och bank. Om du vill ha mer information kan du logga in i Klarna-appen eller på deras hemsida, för att se detaljer om just din återbetalning.
Våra betalningsalternativ hanteras av Klarna. De betalningsalternativ som är möjliga kan variera från person till person beroende på Klarnas kriterier och du kan kontakta dem om du har frågor.
Kan jag ändra betalsätt på min order?
När din beställning är lagd så kan vi inte ändra betalsättet manuellt. Kontakta kundtjänst via formuläret eller mejla kundservice@morgonexpressen.se om du önskar att avbryta din beställning, senast kl. 12:00 två arbetsdagar innan leveransdagen. Efter det kan du lägga din beställning på nytt, med önskat betalsätt.
Hur lång tid tar min återbetalning?
Det brukar normalt ta 2–5 arbetsdagar innan pengarna syns på ditt konto, beroende på betalningsmetod och bank. Om du vill ha mer information kan du logga in i Klarna-appen eller på deras hemsida, för att se detaljer om just din återbetalning.
Vilka områden levererar ni till?
Just nu levererar vi färska frukostpaket till tätorter i södra Sverige, från Skåne upp till Dalarna. Vill du veta om vi levererar till din adress? Skriv in ditt postnummer och adress i kassan, om val av leveransdatum visas - kan vi leverera frukost hem till dig!
När levereras mitt paket?
Leveransen sker på natten av vår distributionspartner Early Bird, och levereras senast klockan 08:00 på morgonen.
Om du vill spåra ditt frukostpaket kan du klicka på följande länk och fylla i ditt kollinummer: Spåra paket
Hur sker leveransen av mitt paket?
Om du bor i en villa eller ett hus levereras frukostpaketet direkt till din brevlåda.
För dig som bor i lägenhet lämnas paketet utanför din dörr, alternativt till brevlådorna på entréplan.
Hur kommer ni in i min port?
Vår distributionspartner Early Bird samarbetar med Sveriges tidningsbud som har tillgång till portkoder och nycklar för att leverera ditt frukostpaket.
Får jag ett meddelande vid leveransen?
Vi skickar ett sms kvällen innan leveransen. Om du vill kontrollera statusen på leveransen, kan du logga in på ditt konto på våran hemsida morgonexpressen.se. Under rubriken "Beställningar" kan du se om ditt frukostpaket har ändrat orderstatus till "Levererad".
Jag kan inte hitta mitt paket?
Bor du i en villa eller ett hus se om frukostpaketet ligger i närheten av din brevlåda. Om du bor i en lägenhet se om den kan ha levererats utanför en annan dörr eller på en annan våning. Kolla vid behov i huvudentrén eller i din brevlåda. Om du upptäcker att det har levererats felaktigt eller om du fortfarande inte kan hitta den, vänligen kontakta vår kundservice via formuläret eller mejla kundservice@morgonexpressen.se
Just nu levererar vi färska frukostpaket till tätorter i södra Sverige, från Skåne upp till Dalarna. Vill du veta om vi levererar till din adress? Skriv in ditt postnummer och adress i kassan, om val av leveransdatum visas - kan vi leverera frukost hem till dig!
När levereras mitt paket?
Leveransen sker på natten av vår distributionspartner Early Bird, och levereras senast klockan 08:00 på morgonen.
Om du vill spåra ditt frukostpaket kan du klicka på följande länk och fylla i ditt kollinummer: Spåra paket
Hur sker leveransen av mitt paket?
Om du bor i en villa eller ett hus levereras frukostpaketet direkt till din brevlåda.
För dig som bor i lägenhet lämnas paketet utanför din dörr, alternativt till brevlådorna på entréplan.
Hur kommer ni in i min port?
Vår distributionspartner Early Bird samarbetar med Sveriges tidningsbud som har tillgång till portkoder och nycklar för att leverera ditt frukostpaket.
Får jag ett meddelande vid leveransen?
Vi skickar ett sms kvällen innan leveransen. Om du vill kontrollera statusen på leveransen, kan du logga in på ditt konto på våran hemsida morgonexpressen.se. Under rubriken "Beställningar" kan du se om ditt frukostpaket har ändrat orderstatus till "Levererad".
Jag kan inte hitta mitt paket?
Bor du i en villa eller ett hus se om frukostpaketet ligger i närheten av din brevlåda. Om du bor i en lägenhet se om den kan ha levererats utanför en annan dörr eller på en annan våning. Kolla vid behov i huvudentrén eller i din brevlåda. Om du upptäcker att det har levererats felaktigt eller om du fortfarande inte kan hitta den, vänligen kontakta vår kundservice via formuläret eller mejla kundservice@morgonexpressen.se
När bakas brödet inför leveransen?
Brödet bakas och packas kvällen innan leveransen. Alla produkter är noggrant utvalda och kommer från Gateaus hantverksbagerier.
Erbjuder ni glutenfria alternativ?
I dagsläget har vi inga glutenfria alternativ, men det är något vi arbetar på att kunna erbjuda i framtiden.
Innehåller erat bröd spår av nötter?
Det är hantverksbageriet Gateau som bakar bröden, och därför kan vi inte med full säkerhet garantera att bröden inte bakats på samma yta som andra produkter som kan innehålla nötter.
Vart hittar jag innehållsförteckningen?
Du hittar innehållsförteckningen i produktbeskrivningen för varje produkt. För att snabbt se innehållsförteckningen för alla våra produkter, klicka på följande länk: Innehållsförteckning
Brödet bakas och packas kvällen innan leveransen. Alla produkter är noggrant utvalda och kommer från Gateaus hantverksbagerier.
Erbjuder ni glutenfria alternativ?
I dagsläget har vi inga glutenfria alternativ, men det är något vi arbetar på att kunna erbjuda i framtiden.
Innehåller erat bröd spår av nötter?
Det är hantverksbageriet Gateau som bakar bröden, och därför kan vi inte med full säkerhet garantera att bröden inte bakats på samma yta som andra produkter som kan innehålla nötter.
Vart hittar jag innehållsförteckningen?
Du hittar innehållsförteckningen i produktbeskrivningen för varje produkt. För att snabbt se innehållsförteckningen för alla våra produkter, klicka på följande länk: Innehållsförteckning
Hur ger jag bort ett frukostpaket?
Lägg till de artiklar du vill ge bort i varukorgen och markera beställningen som "Gåva" i kassan. Du får möjligheten att skriva en personlig SMS-hälsning till mottagaren, som skickas ut kvällen innan leveransen. I kassan får du även tydliga instruktioner för hur du ska fylla i mottagarens leveransadress via Klarna.
Kan jag ändra eller avbryta min gåva?
Om du vill ändra eller avbryta din frukostgåva, behöver du meddelar oss senast kl. 12:00 två arbetsdagar innan leveransdagen.Vänligen kontakta vår kundservice via formuläret eller mejla kundservice@morgonexpressen.se
Lägg till de artiklar du vill ge bort i varukorgen och markera beställningen som "Gåva" i kassan. Du får möjligheten att skriva en personlig SMS-hälsning till mottagaren, som skickas ut kvällen innan leveransen. I kassan får du även tydliga instruktioner för hur du ska fylla i mottagarens leveransadress via Klarna.
Kan jag ändra eller avbryta min gåva?
Om du vill ändra eller avbryta din frukostgåva, behöver du meddelar oss senast kl. 12:00 två arbetsdagar innan leveransdagen.Vänligen kontakta vår kundservice via formuläret eller mejla kundservice@morgonexpressen.se
Vilka områden levererar ni till?
Just nu är företagsbeställningar tillgängligt i Storstockholm.
Erbjuder ni catering?
Vi erbjuder färdiga mackor och smoothies, perfekt för möten, event eller större sammankomster. Observera att det minsta antalet är 20 personer, och vi behöver din beställning senast kl. 11:00 dagen innan leverans. Klicka på följande länk för att komma till vårt catering formulär: Cateringformulär
Hur fungerar eran prenumerationstjänst?
Få färskt bröd och/eller fikabröd levererat direkt till er arbetsplats med vår prenumerationstjänst. Observera att minsta beställningsvärde är 500 SEK, och beställningen behöver ske senast 11:00 dagen innan leverans. Klicka på följande länk för att komma till prenumeration formuläret: Prenumerationsformulär
Just nu är företagsbeställningar tillgängligt i Storstockholm.
Erbjuder ni catering?
Vi erbjuder färdiga mackor och smoothies, perfekt för möten, event eller större sammankomster. Observera att det minsta antalet är 20 personer, och vi behöver din beställning senast kl. 11:00 dagen innan leverans. Klicka på följande länk för att komma till vårt catering formulär: Cateringformulär
Hur fungerar eran prenumerationstjänst?
Få färskt bröd och/eller fikabröd levererat direkt till er arbetsplats med vår prenumerationstjänst. Observera att minsta beställningsvärde är 500 SEK, och beställningen behöver ske senast 11:00 dagen innan leverans. Klicka på följande länk för att komma till prenumeration formuläret: Prenumerationsformulär
Hur fungerar ett presentkortsköp?
När du köper ett presentkort får du det levererat som en personlig kod, som visas på "Din sida". Denna kod kan du ge bort till din vän genom att skicka ett personligt meddelande eller skriva ut ett presentkort. Koden anges sedan i kassan när personen gör sin beställning.
Hur betalar jag med ett presentkort?
I kassan hittar du texten "Fyll i värdekod" under det totala priset. Kopiera in din koden från presentkortet i det tomma fältet och tryck sedan på "Uppdatera" för att aktivera presentkortet.
Hur länge är mitt presentkort giltigt?
Våra presentkort har en giltighetstid på 12 månader från inköpsdatum.
När du köper ett presentkort får du det levererat som en personlig kod, som visas på "Din sida". Denna kod kan du ge bort till din vän genom att skicka ett personligt meddelande eller skriva ut ett presentkort. Koden anges sedan i kassan när personen gör sin beställning.
Hur betalar jag med ett presentkort?
I kassan hittar du texten "Fyll i värdekod" under det totala priset. Kopiera in din koden från presentkortet i det tomma fältet och tryck sedan på "Uppdatera" för att aktivera presentkortet.
Hur länge är mitt presentkort giltigt?
Våra presentkort har en giltighetstid på 12 månader från inköpsdatum.
Vart anger jag min rabattkod?
I kassan hittar du texten "Fyll i värdekod" under det totala priset. Kopiera in din rabattkod eller ditt erbjudande i det tomma fältet och tryck sedan på "Uppdatera" för att aktivera rabatten.
Hur ser jag att rabatten går igenom?
Det ser du på priset under dina produkter i din varukorg, vänligen dubbelkolla innan du godkänner din beställning så att din rabattkod har slagit igenom.
Min rabattkod fungerar inte?
Vi rekommenderar att kopierar rabattkoden som skickats till dig för att undvika stavfel. Dubbelkolla om koden innehåller bokstäver, siffror eller en kombination av båda. Om koden fortfarande inte fungerar, vänligen kontakta vår kundservice via formuläret eller mejla kundservice@morgonexpressen.se
I kassan hittar du texten "Fyll i värdekod" under det totala priset. Kopiera in din rabattkod eller ditt erbjudande i det tomma fältet och tryck sedan på "Uppdatera" för att aktivera rabatten.
Hur ser jag att rabatten går igenom?
Det ser du på priset under dina produkter i din varukorg, vänligen dubbelkolla innan du godkänner din beställning så att din rabattkod har slagit igenom.
Min rabattkod fungerar inte?
Vi rekommenderar att kopierar rabattkoden som skickats till dig för att undvika stavfel. Dubbelkolla om koden innehåller bokstäver, siffror eller en kombination av båda. Om koden fortfarande inte fungerar, vänligen kontakta vår kundservice via formuläret eller mejla kundservice@morgonexpressen.se
Fick du inte svar på din fråga?
Kundservice
kundservice@morgonexpressen.se
Kundservice öppettider
Vardagar 09:00-17:00
Helgdagar Stängt
Betalfrågor Klarna
Telefon: 08-120 120 10
FAQ & Chatt: Länk till Klarna
Morgonexpressen - en del av Bonnier News
Bonnier News AB
Gjörwellsgatan 30
112 60 Stockholm